Post NL en Leen Bakker laten klant zitten!

post nl

VLISSINGEN – “De klant staat voorop! Klant is belangrijke drijfveer in alles wat wij doen”, zijn slogans van Post NL. Maar een Vlissingse klant die via Post NL vandaag, dinsdag, een matras moest krijgen, denkt daar heel anders over. Hij moet noodgedwongen 3 nachten op eigen kosten in een hotel slapen omdat Post NL zijn gekochte matras van Leen Bakker helemaal niet is komen bezorgen! En hij zijn oude matras ‘s ochtend wegens ruimtegebrek in de woning met grof vuil moest meegeven.

Voor de gedupeerde klant was ‘s morgens vroeg een afspraak gemaakt dat het matras na half 2 zou worden bezorgd, terwijl de vrachtwagenchauffeur Maurice om half 1 voor een gesloten deur stond en kwaad is weggereden. In eerste instantie werd de afspraak van half 2 ontkend, maar later bleek dat “toevallig” een teamleider met het bewuste telefoongesprek waarin de afspraak is gemaakt, heeft meegeluisterd. Post NL heeft geweigerd om alsnog het matras op dinsdag te bezorgen en vanwege veplichtingen van de klant is de levering pas op vrijdag. Waardoor de klant niet anders kan dan een hotelkamer boeken waar wel een matras in een bed ligt! Leen Bakker heeft evenmin iets gedaan om de gedupeerde klant te helpen.

100_5682

Lees ook:Vriendelijkheidtest 2: Nog meer service bij Leen Bakker!
Lees ook:Echte Bakker Dees Zaamslag bakt de beste bolus!
Lees ook:Postbodes staken: Vandaag geen post!
Lees ook:Ramkraak bakkerij!
Lees ook:Alleen op afspraak

1 Reacties // Reageer

One thought on “Post NL en Leen Bakker laten klant zitten!

  1. Dennis

    Wat een slecht verhaal:

    - “Klant” doet zelf zijn matras al weg zonder de nieuwe in huis te hebben. Ruimtegebrek is natuurlijk lariekoek. Je kan hem zolang gewoon even rechtop tegen een wand/kast zetten in de kamer waar het nieuwe matras komt. Nieuwe matras binnen? Oude naar buiten.
    - Chauffeur zal gewoon weggereden zijn. PostNL staat bijna vaker voor een gesloten deur dan dat er wordt open gedaan, dus daar maakt een chauffeur zich echt niet druk om. Diezelfde chauffeur rijdt een route en dus WEET je dat het niet klokslag half twee is. Vrij dom om niet ruim aanwezig te zijn als er zoveel van de bezorging afhangt. Logisch dat PostNL niet de hele route omgooit voor 1 klant, zou een rommeltje worden want dat kunnen ze dan elke dag aan de lopende band doen.
    - 3 dagen hotel omdat het niet eerder kan door de klant is niet het probleem van PostNL. Was maximaal 1 nacht echt nodig, los van het feit dat het vast anders opgelost kon worden. (en denk ik ook is, maar zo klinkt het spannender) Opblaasbed bij de action voor €8,- en je hoeft niet 3 dagen naar een hotel voor een veelvoud per nacht.

    Verder best leuk vehaal hoor, voor een vrouwenromannetje ofzo…

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>