ZIERIKZEE – Steeds meer ondernemers in binnensteden, winkelcentra en toeristische hotspots beseffen dat beleving een steeds grotere rol gaat spelen bij het doen van aankopen.
Functionele aankopen verliezen hierdoor terrein. Ondernemers zoeken dus naar mogelijkheden en kansen om aan hun product een stukje beleving toe te voegen, wat de consument verleidt om een aankoop toch in de winkel te doen in plaats van online.
Informatie gemeente Schouwen-Duiveland
-
Pilot mengvormen Horeca en Detailhandel
12 maart 2016, pdf, 347kB -
Gedoogbeleid tijdelijke proef reguleren mengvormen winkel-horeca
12 maart 2016, pdf, 41kB
Lees ook:Mengvormen Horeca en Detailhandel!
Lees ook:Proef mengvormen winkel/horeca!
Lees ook:Website erfgoedplatform
Lees ook:Sinterklaas, Kerstman of allebei?
Lees ook:Wie wint de MVO-prijs Schouwen-Duiveland!