Bløf + organisatie Concert at SEA: Geld terug!

“We hebben na de domper van afgelopen zaterdag alle mogelijkheden onderzocht om jullie te compenseren voor de gemiste zaterdag van Concert at SEA. Uiteraard hebben ook gekeken of we deze zomer nog een keer het festival konden organiseren op de Brouwersdam. Dat bleek helaas niet haalbaar. Wat we wel hebben bedacht lees je in het bericht hieronder. Nogmaals bedankt voor alle steunbetuigingen en tot volgend jaar!”, aldus Bløf dinsdagavond.

De organisatie van het festival Concert at SEA compenseert gedupeerde festivalgangers met een unieke actie die vanaf aanstaande zaterdag van start gaat. De waarde van het zaterdagticket of de helft van de waarde van het weekeinde ticket wordt omgezet in een tegoedbon van diezelfde waarde voor de editie op 29 juni en 30 juni 2012. Bovendien krijgen bezoekers die van deze actie gebruik maken het gratis digitale live-album ‘RECØVER AT SEA’. Het bevat opnames van het op vrijdag geprogrammeerde CØVER at SEA. Tijdens dit programma onderdeel speelde BLØF samen met Paul de Munnik, Joost Marsman, Jaap Kwakman en Jan Dulles (3JS) en Bart van der Weide (Racoon) door 3FM-luisteraars geselecteerde covers van grote bands als U2 en Kings of Leon. Het festival biedt bezoekers ook de mogelijkheid de waarde van de tickets in contanten per bank terug te geven.

Het festival werd afgelopen zaterdag afgelast door Gerard Rabelink, de burgermeester van Schouwen – Duivenland. De veiligheid van de bezoekers kon door de uitzonderlijk harde storm en windstoten niet worden gegarandeerd.

Op de vrijdagavond van het uitverkochte tweedaags festival beleefden 40.000 bezoekers een topavond met optredens van onder meer Anouk, DI-RECT en Racoon. ”Uiteraard was het voor ons een enorme domper om het festival af te moeten lasten. We hadden vrijdag een topdag gehad. Maar er was geen andere optie en we staan dan ook helemaal achter de beslissing van de burgemeester,’’ aldus zanger Paskal Jakobsen. ”Heel vervelend voor ons, maar natuurlijk ook voor onze bezoekers. We zijn echt bedolven onder de steunbetuigingen en meelevende reacties van ons publiek. Daarom willen we ze met deze actie bedanken voor de steun en positief vooruit kijken naar de volgende editie op de prachtige Brouwersdam. We hopen iedereen daar weer te mogen begroeten.”

Meer informatie over de tegoedbon-actie met gratis CD en de reclamatie van tickets en munten staat te vinden op www.concertatsea.nl.

Lees ook:Ed Kowalczyk op Concert at Sea
Lees ook:ZeeuwseCultuur…..(24): Concert at Sea, Brouwersdam!
Lees ook:Doe Maar en UB40 op Concert at Sea!
Lees ook:Programma Concert at Sea krijgt vorm!
Lees ook:Concert at Sea duurt twee dagen

6 Reacties // Reageer

6 thoughts on “Bløf + organisatie Concert at SEA: Geld terug!

  1. Barbara

    Zojuist de regeling gelezen. Ziet er goed uit. Ik ga absoluut voor de kaarten voor de editie CAS 2012. Heb echter ook nog een parkeerkaart gekocht voor €25,- voor het hele weekend. Jammer dat we daar ook niet de helft van terugkrijgen (of dat deze volgend jaar nog geldig is).

      /   Reply  / 
  2. Fiona

    Ja, dat vind ik ook. Maar is dat al zeker dan, dat je geld van parkeerkaart niet terugkrijgt? Ik bedoel, ik heb er niet geparkeert dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik ook daarvan mn geld 100% vergoed krijg. Ik heb er toch geen gebruik van maken? dan ga ik er ook niet voor betalen lijkt me.

      /   Reply  / 
  3. Nicolas

    Dit vraag ik mij inderdaad ook af, en heb deze vraag ook richting de organisatie gesteld, maar het blijft angstvallig stil.

    Lijkt mij namelijk niet meer dan logisch dat de parkeerkaart ook terugbetaald wordt. Naast dat we er geen gebruik van Hebben gemaakt, kon dit ook niet eens. De parkeerterreinen waren immers gesloten en op de borden stond dat de bezoekers om moesten keren.

    Daarnaast vind ik de tegoedbon regeling ook niet helemaal fair. Je toont je welwillendheid aan de organisatie door geen geld terug te vragen maar een ticket voor komend jaar. Alleen dan mag je komend jaar wel even nog een keer de servicekosten à 3,50 per kaart betalen en de betaalmiddel à 0,62. Geld wat alle bezoekers dit jaar kwijt zijn, volledig buiten hun schuld om. Gedupeerden blijven we dus nog steeds..

      /   Reply  / 
  4. Fiona

    Inderdaad. Ik vind dat ze daar zéker nog meer duidelijkheid over mogen verschaffen! Ik had er maandag ook al een mail naar de organisatie over gestuurd..ook hier nog geen reactie, beetje jammer.
    Lekker service, als je de servicekosten niet terugkrijgt. Ik snap dat ze allemaal veel werk eraan hebben, zeker nu met dat terugstorten en tegoedbonnen e.d.. Maar dat geeft ze geen recht om de servicekosten (en p-kaart) per persoon op te eisen!
    Waar zouden we met deze vragen nog meer terecht kunnen?

      /   Reply  / 
  5. Nicolas

    Servicekosten ben je, hoe belachelijk het eigenlijk ook is, altijd kwijt zodra een concert afgelast wordt. Die kosten gaan ook niet naar de organisator van het concert, maar naar de partij die de kaarten verkoopt.

    Die kosten zijn belachelijk hoog, en service krijg je absoluut niet, maar er kan blijkbaar door onze slappe regering niets tegen gedaan worden.

    P-kaart zou ik schandalig vinden als deze ook niet teruggestort worden, maar het vervelende is inderdaad dat de organisatie slecht te bereiken is. Zowel op twitter, als per mail krijg je geen antwoord. Dus ik zou ook niet weten hoe we op een andere manier contact kunnen zoeken.

    Ik ben ook op zoek naar de algemene voorwaarden van Concert at Sea, deze horen op de site te staan, maar zijn nergens te vinden..

      /   Reply  / 
  6. Fiona

    Oh, ik wist niet dat Paylogic de opstrijker was van de servicekosten. Oke, bedankt voor de info. Zo weet je weer wat.

    En!

    Er is meer duidelijkheid!
    Ik heb een (standaard) antwoord op mijn E-mail naar de organisatie ontvangen, en daarin verwijzen ze mij door naar een nieuwe pagina op de website : http://www.concertatsea.nl/compensatieregelingfaq
    Duidelijk verhaal, fijn dat deze in het leven is geroepen.

    ps. reken even uit, servicekosten a € 3,75 x 40.000 = 150.000 euro
    en dan over de servicekosten voor de parkeerkaarten nog maar te zwijgen..schandalig eigenlijk.

      /   Reply  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>