TERNEUZEN – “Net als vorig jaar willen wij de evenementen voor 2016 vroegtijdig inventariseren. Dat doen we samen met de gemeenten Hulst en Sluis. Dit is vanwege de openbare orde en veiligheid belangrijk”, aldus een Terneuxzense gemeentewoordvoerder.
“In verband met de inzet van politieambtenaren, kan het organiseren van grote evenementen op dezelfde tijdstippen, problemen opleveren. Vandaar dat we op tijd willen weten welke evenementen waar en wanneer plaatsvinden. Het is van groot belang dat we deze inventarisatie vóór 1 november 2015 afgerond hebben.
Meld uw evenement voor 20 oktober aan
Weet u al of u in 2016 een evenement wilt organiseren? Zo ja, laat het ons vóór 20 oktober 2015 weten door hetinventarisatieformulier in te vullen.
U kunt het formulier opsturen (zie adresgegevens op formulier) of mailen naar [email protected] ”
Lees ook:Evenement organiseren in 2017?
Lees ook:Inventarisatie evenementen
Lees ook:Evenementen tijdelijk niet op Terneuzense welkomstborden!
Lees ook:Evenementen Sluis!
Lees ook:Aanmelding evenementen