VRIENDELIJKHEIDSTEST 1: Botte boer bij T-Mobile!


VLISSINGEN – Die Vlissinger heeft een prepaid telefoon en is gewend het saldo via de bank op te waarderen. Hij doet dat via de website van T-Mobile. Gemak dient de mens, behalve kort geleden. Hij wist niet wat hem overkwam. Vandaag (vrijdag) het eerste deel van de Vriendelijkheidtest!

Zelfs na drie keer proberen lukte het nog steeds niet om het beltegoed van de telefoon op te waarderen. Dus belt die Vlissinger hoopvol de helpdesk van T-Mobile. Hij krijgt een medewerker aan de lijn aan wie hij vertelt dat er geen euro op het toestel is te krijgen. Die Vlissinger krijgt te horen dat er een storing is. Die Vlissinger legt uit dat hij het al niet snapte. “Me-neer-heer ik zeg u toch! Er is sto-ring!”, klinkt het vervolgens woedend en de verbinding wordt verbroken door de chagrijnige medewerker, die zich presenteert als een botte boer- van het callcenter. Cijfer: 3,5 !

Lees ook:Partnership DELTA en T-Mobile!
Lees ook:Dief bedreigt supermarktmedewerkers!
Lees ook:Bereiken van 112 via mobiel!
Lees ook:Zegt u het maar…niet!!!
Lees ook:VERMIST: De PZC van vrijdag 5 augustus 2011!

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>